Returnarea produselor

Ne intereseaza să fiți multumite!  Dacă, din orice motiv, după ce ați receptionat comanda, nu sunteți mulțumite, puteti returna produsele fară probleme. Este necesar să ne anunți de intenția dvs pe email ( contact@kamys.ro ) sau telefonic 0743028700.
Conform Ordonanței de Urgentă 34/2014 privind achizitionarea Produselor la distanta, aveti la dispozitie 14 zile calendaristice de la primirea coletului, sa returnati produsele. Acestea trebuie sa fie in conditii perfecte (in aceleasi conditii in care au fost livrate), fara urma de uzura sau deteriorare a produsului sau a ambalajului.
Costul de transport ce are in vedere returnarea produsului va fi suportat de catre client in totalitate, iar in cazul in care ambalajul sau produsul au avut de suferit, ne rezervam dreptul de a nu returna contravaloarea produsului comandat.


Conditii de retur ce trebuiesc indeplinite de Cumparator:

  • sa ne instiinteze prin mail, in termen de 14 zile, de intentia de a returna unul sau mai multe produse.
  • transportul pentru returnarea produselor trebuie sa se faca prin aceeasi companie de curierat prin care a fost primit coletul initial. Este necesar ca returul sa ajunga la noi in maxim 10 de zile calendaristice din momentul in care am fost anuntati despre intentia de retur, costul transportului de retur fiind suportat de client.  Exceptie: daca comanda a fost trimisa prin Posta Romana(  km exteriori ), se poate returna produsul folosind aceasta metoda. Orice alt colet trimis prin Posta Romana nu va fi ridicat, coletele se returneaza doar prin firma de curierat.
  • produsul sa nu prezinte semne de purtare, sa nu fie deteriorat. Acesta se returneaza intotdeauna impreuna cu ambalajul original (cutie sau punga), impreuna cu toate materialele ce au insotit coletul. Produsul impreuna cu ambalajul producatorului nu trebuie sa prezinte sub nicio forma semne de uzura/deteriorare sau purtare!  Iti recomandam sa probezi pantofii pe o suprafata moale pentru a preveni deteriorarea produsului.
  • in momentul predarii catre curier, produsul cu ambalajul producatorului trebuiesc impachetate corespunzator,  pentru a nu se deteriora in timpul transportului. Astfel se va evita orice urma de deteriorare legate de impachetare/transport
Exceptii de la plata taxei de retur :  produs defectInainte de expediere, produsele Kamys.ro trec prin mai multe filtre de verificare insa este posibil ca mici defecte sa scape neobservate.  Tot ce trebuie sa faci este sa ne contactezi in termen de 48 de ore de la livrarea coletului, sa ne comunici comanda si produsul care prezinta defect. Produs cu masura gresitaAi primit o alta masura decat cea comandata de catre tine. Iti stam la dispozitie pentru a solutiona acesta problema. Te rugam sa  ne contactezi in  48 de ore de la livrarea coletului si sa ne comunici comanda.  Noi iti vom schimba produsul cu masura corespunzatoare. In aceste situatii returnarea produselor se va face fara costuri suplimentare, costul total al returului fiind suportate de Kamys.ro

NOTA:

  • ne rezervam dreptul de a refuza orice produs care este uzat fizic sau deteriorat. In cazul in care prezinta urme de folosire ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia. Suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduce
  • ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile persoanelor care au efectuat mai mult de 3 retururi in 12 luni.
  • ne rezervam dreptul de a nu mai onora comenzile realizate de persoane care au refuzat sau nu au ridicat colete.
  • ne rezervam dreptul de a ne selecta clientii si de a stabili plata prin transfer bancar(ordin de plata) ca unica modalitate de plata, in cazul clientilor care plaseaza comanda si au in istoricul activitatii lor pe kamys.ro livrari refuzate.
  • orice colet care contine bani sau produse la rubrica ramburs va fi refuzat. Continul coletelor trebuie verificat inainte de fi a acceptat.  Returnarea banilor se face exclusiv prin cont bancar.
  • Kamys.ro isi rezerva dreptul de a redirectiona coletul inapoi clientului , daca produsul nu indeplineste conditiile returului;

Atunci cand ne veti anunta despre intentia de a returna produsul trebuie sa specificati urmatoarele:

    • nume și prenume;
    • adresa dumneavoastră  și un număr de contact;
    • produsul/produsele pe care doriți să le returnați;
    • opțiunea aleasă prin care doriți să faceți returul ( individual sau prin curieratul nostru);
    • modalitatea de compensare, alegand din:  1. inlocuirea produsului ,  2. schimbarea produsului,  3. primirea banilor inapoi.
 NOTA:     
                       Daca se alege a doua varianta (anume inlocuirea produsului cu un alt produs din stoc) si din acest lucru rezulta o diferenta de bani se va proceda in felul urmator: – daca produsul ales este mai ieftin, atunci noi vom returna diferenta in termen de maxim 14 de zile lucratoare, in contul bancar – daca produsul ales este mai scump, atunci se va plati diferenta ca orice alta comanda, la primirea coletului.
                            In cazul in care se alege varianta de rambursare a banilor trebuie sa ne comunicati pe email  contul IBAN, 24 de caractere si titularul de cont . Noi vom transfera, in maxim 14 de zile calendaristice de la returnarea produsului, contravaloarea lui in lei.  Termenul nu include si timpul de tranzit, transfer al banilor.

Vă mulțumim! Pentru alte informatii va rugam sa accesati si Termeni si Conditii.