Returnarea produselor

Ne intereseaza să fiți multumite!  Dacă, din orice motiv, după ce ați receptionat comanda, nu sunteți mulțumite, puteti returna produsele fară probleme. Este necesar să ne anunțați de intenția dvs pe email ( contact@kamys.ro ) sau telefonic 0771 263 097

Vă răspundem cu plăcere, în cel mai scurt timp!

Conform Ordonanței de Urgentă 34/2014 privind achiziționarea Produselor la distanță, aveți la dispoziție 14 zile calendaristice de la primirea coletului, să returnați produsele. Acestea trebuie să fie în condiții perfecte (în aceleași condiții în care au fost livrate), fără urmă de uzură sau deteriorare a produsului sau a ambalajului.
Costul de transport ce are în vedere returnarea produsului va fi suportat de catre client cu o taxa de 10 lei, aceasta va fi scazută din suma restituită iar în cazul în care ambalajul sau produsul au avut de suferit, ne rezervăm dreptul de a nu returna contravaloarea produsului comandat.


Condiții de retur ce trebuiesc îndeplinite de Cumpărător:

  • să ne înștiințeze telefonic sau prin e-mail, în termen de 14 zile, de intenția de a returna unul sau mai multe produse.
  • transportul pentru returnarea produselor trebuie să se facă prin aceeași companie de curierat prin care a fost primit coletul inițial. Este necesar ca returul să ajungă la noi în maxim 10 de zile calendaristice din momentul în care am fost anuntați despre intenția de retur; costul transportului de retur fiind suportat de client cu o taxă în valoare de 10 lei. 

!!! Orice colet trimis prin Poșta Română nu va fi ridicat, coletele se returneaza doar prin firma de curierat. Dacă se alege trimiterea coletului printr-o alta firmă de curierat decât Fan Courier sau Sameday (prin care a fost primit coletul inițial) clientul va suporta toata taxa de transport.

Motive des întâlnite pentru care refuzăm schimbul sau returnarea produselor:

  • când cutia originală a produsului nu este ambalată corespunzător și aceasta ajunge la noi deteriorată;
  • când produsele sunt ambalate defectuos, iar pe durata transportului acestea se murdăresc sau se deterioreaza (de aceea, îți recomandăm să folosești cutii pentru ambalarea produselor);
  • când produsele au fost purtate sau prezintă mirosuri improprii, semne de uzura/deteriorare; Îți recomandăm să probezi pantofii pe o suprafață moale pentru a preveni deteriorarea produsului.
  • când produsele nu mai au etichetele atașate.

Dacă vom refuza schimbarea sau returnarea produselor pentru unul din motivele enumerate mai sus, clientul va suporta taxele de transport, dus-întors.

Vă rugăm să păstrați dovada de expediere a coletului returnat până la încheierea procesului de analizare a eventualei reclamații, iar în cazul mărfii returnate până la momentul rambursării banilor.


Excepții de la plata taxei de retur :  
  • produs defectÎnainte de expediere, produsele Kamys.ro trec prin mai multe filtre de verificare, însă este posibil ca mici defecte să scape neobservate.  Tot ce trebuie să faceți este să ne contactați in termen de 48 de ore de la livrarea coletului, să ne comunicați comanda și produsul care prezintă defect.
  • produs cu măsură greșităDacă se primește o alta masură decât cea comandată, vă stăm la dispoziție pentru a soluționa acestă problemă. Vă rugăm să  ne contactați în  48 de ore de la livrarea coletului și noi vă vom schimba produsul cu măsura corespunzătoare.

Soluționarea retururilor care implică schimb de mărime/produs, se va realiza în 3 – 5  zile lucrătoare din momentul primirii coletului. În aceste situații returnarea produselor se va face fără costuri suplimentare, costul total al returului fiind suportate de Kamys.ro


NOTĂ:
  • ne rezervăm dreptul de a refuza orice produs care este uzat fizic sau deteriorat. În cazul în care prezintă urme de folosire ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia. Sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse
  • ne rezervăm dreptul de a nu onora comenzile persoanelor care au efectuat mai mult de 3 retururi în 12 luni.
  • ne rezervăm dreptul de a nu mai onora comenzile realizate de persoane care au refuzat sau nu au ridicat colete.
  • ne rezervăm dreptul de a ne selecta clienții și de a stabili plata prin transfer bancar(ordin de plată) ca unică modalitate de plată, în cazul clienților care plasează comanda și au în istoricul activității lor pe kamys.ro livrări refuzate.
  • orice colet care conține bani sau produse la rubrica ramburs va fi refuzat. Conținutul coletelor trebuie verificat înainte de fi a acceptat.  Returnarea banilor se face exclusiv prin cont bancar.
  • Kamys.ro își rezervă dreptul de a redirecționa coletul înapoi clientului, dacă produsul nu îndeplineste condițiile returului;

Vă rugăm să respectați termenul prevăzut pentru înapoierea mărfii. Contravaloarea mărfii returnate va fi restituită prin transfer bancar într-un cont deschis în LEI .

Atunci când ne veți anunța despre intenția de a returna produsul, trebuie să specificați următoarele:

    • nume și prenume;
    • adresa dumneavoastră  și un număr de contact;
    • produsul/produsele pe care doriți să le returnați;
    • opțiunea aleasă prin care doriți să faceți returul ( individual sau prin curieratul nostru);
    • modalitatea de compensare, alegând din:  1. înlocuirea produsului ,  2. schimbarea produsului,  3. primirea banilor înapoi.
 NOTĂ:     

              Dacă se alege a prima variantă (anume înlocuirea produsului cu un alt produs din stoc) și din acest lucru rezultă o diferență de bani, se va proceda în felul urmator:
– dacă produsul ales este mai ieftin, atunci noi vom returna diferența în termen de maxim 14 zile lucrătoare, în contul bancar;
– dacă produsul ales este mai scump, atunci se va plăti diferența ca orice altă comandă, la primirea coletului.

            În cazul în care se alege varianta de rambursare a banilor, trebuie să ne comunicați pe e-mail  contul IBAN, 24 de caractere și titularul de cont . Noi vom transfera, în maxim 14 zile calendaristice de la returnarea produsului, contravaloarea lui în lei.  Termenul nu include și timpul de tranzit, transfer al banilor.

Pentru îmbunătățirea calității produselor și serviciilor oferite clienților noștri vă vom fi recunoscatori dacă ne veți spune motivele returnării.

Vă mulțumim! Pentru alte informații vă rugam să accesați și Termeni si Conditii.